Tuesday, March 3, 2009

cerita ku ini memang benar2 terjadi..

kisah ini bermula di universiti..yang aku belajar sekarang nie...
kejadian yang terjadi kepada diriku ini memang sukar untuk diterima..namun , apalah daya aku sebagai seorang insn yang bergelar manusia..yang mempunya perasaan dan naluri serta emosi..hehehehehe..
kejadian yang berlaku terhadap aku itu memang sukar untuk aku lupakan..sedikit sebanyak ada kaitan dengan aku juga..hahahahaha..walaupun kaitan dengan aku takde banyak sangat..tapi boleh la..rasa tempiasnyer..huhuhhu..
masa aku stay kat hostel tue dulu...aku tak dapat mengagak perkara macam tue akan berlaku..namun..kejadian yang menghantui aku telah pun berlaku dan aku tak leh nak lupakan..wakakaka..
kejadian tue berlaku pada waktue malam...kebiasaanyer..aku dengan kawan baik aku tk kuar bilik waktue malam...tapi sudah ditakdirkan akan berlaku kejadiaan itu..jadi aku dengan kawan sebelah bilik pun kuar r makan malam..hihihhi..
masa nak kuar makan malam..aku dengan kawan2 aku yg lain..rasa gembira..sampai terlupa yang kami nie dok kat jalan raya..heehehhhee..
kawan2 aku dok gelak2..berbual-bual...sangat bising kami malam tue..bila dah sampai kat kedai makan...kami pesan..makanan mcm2..sampai tak leh nak habiskan..dah le, malam tue malam jumaat...
kami kuar pukul 12.30 pagi..wakakaka..
setiba di bilik..kami terkejut..bila semua lampu kat blok hostel yg kami stay tue..terpadam..
ingatkan..ada blackout..tapi memang takde black out pun malam tue...
aku cuba buka lampu ..tapi mcm ada benda yang halang aku dari membuka lampu...waktue nak tekan suis lampu..aku terdengar suara...shiip..shiip..shiip.dont turn on....please...
lepas tue aku terus tak buka lampu blok..ingat ada apa2 tadi..aku tak nampak pun org yg cakap dengan aku tue..just dengar suara je..aku rasa mcm suara kawan aku yang dok kat tingkat atas...
tak per la..kalau mcm tue..sebab aku kenal dengan dia..hehhehe
so, dah gelap nak masuk bilik macam mana nie..kami 4 org masuk dalam blok jalan perlahan-lahan..tak nak buat bising takut org lain ...terjaga..
tak per la..aku cakap...kita jalan perlahan-lahan..jangan biar org lain terjaga...hahahha..tapi kenyataan yang bakal aku hadapi lebih menggerunkan..hehehhehe
masa aku masukkan kunci utk membuka pintu..aku dengar suara yang sama juga cakap..shipp..shiip..please dont open ur door?? aku tanya dia "why , should i followed ur order?...i want to sleep la? why? dia balas lagi...please dont enter ur room..trust me..u will regret?..aku dah marah sangat..sebab dia cakap mcm tue..aku cakap..kenapa nie..tak beri aku masuk bilik aku..
pastue ..memang aku regret la..lepas aku masuk bilik..hehehehhe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails