Saturday, July 18, 2009

Seminggu Sebelum Hari Revolusi Bumble BEE..

Seperti Biasa......hari nie memang indah, tapi kedatangan "sesuatu" ke bilik ku ....menyebabkan aku tersedar dari tidor....barulah aku tau..yang "sesuatu" tu adalah seekor binatang yang boleh berubah bentuk...or lebih dikenali sebagai optimus prime...


Benda tu sangat berbahaya, boleh membunuh..tapi aku hairan la..kenapa dia datang seekor jer...mana lagi bumble bee and the megatron???...persoalan yang timbul di fikiranku...


Ah..nie mesti ada plan yang jahat mereka nak kenakan aku ngan kawan2 aku kat blok master nie...yea..memang mereka ada sesuatu yang nak di lakukan...


Dengar citer ...mereka akan melakukan revolusi Bumble Bee and Megatron kat blok master...

erm..pelik kenapa nak buat revolusi????..yeah...sebab mereka telah bertambah..dulu bilangan mereka cuma 4, sekarang dah bertambah menjadi 6..jadi pertambhan ahli dan kuasa yang kuat...mereka akan melakukan revolusi Bumble Bee..jadi, aku kena halang semua nie..dengan membunuh mereka sebelum hari Revolusi Bumble Bee...



kehadiran optimus prime hanya untuk memberi amaran pertama kepada kami supaya kami dapat mengambil langkah berjaga-jaga...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails