Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru....

Esok tanggal 16 mei...adalah hari bersejarah buat semua guru...sebab esk kan hari Guru...so, aku nak gunakan kesempatan yang ada nie...nak ucap selamat hari guru buat guru2ku yang pernah mengajar aku dari sekolah rendah ...hingga ke sekolah menengah....tp utk pensyarah2, aku nak wish selamat hari pensyarah kat semua pensyarah2...sebab atas jasa baik kalian la...aku telah berjaya sehingga sekarang...bak kata my best friend (jason jake)...tanpa guru umpama mengembara tanpa kompas dan peta.....tak tau la sesat ke mana...so, buat guru2 semua yang masih hidup nie, aku harap kalian semua berusaha lah bersungguh-sungguh untuk mendidik anak bangsa..didik lah mereka sehingga menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat...

Selamat Hari Guru..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails