Tuesday, May 8, 2012

Fuh...sms berhantu lagi ker?? satu persoalan ...




Sejak dua menjak nie aku dah tak sempat nak update blog kesayangan aku nie...banyak perkara yang aku nak kongsi ngan pembaca-pembaca blog aku nie, tapi dek kerana masa yang singkat nie...aku tak dapat nak share ngan semua pembaca blog aku nie...Sementara masa yang singkat ini ada, baik aku share ngan pembaca berkenaan dengan satu perkara baru yang telah terjadi dalam kehidupan aku dan kawan-kawan aku....

Perkara yang aku nak share nie, maybe akan disalah anggap oleh sebilangan pembaca..tapi takper la, janji perkara nie aku nak sampaikan kat semua pembaca supaya pembaca-pembaca serta kawan-kawan aku yang lain faham....

Sejak dari minggu lepas..lepas aku jumpa abg wandy...dia pesan kat aku dan adam supaya kmi dua amalkan zikir pendinding ...sbb ada benda dok follow kami,,ntah ler..betul ke tak...hanya allah saja yang tahu benda tue apa..yg pasti.....Hari Jumaat malam sabtu yang lepas...kat rumah sewa kami di Taman Bukit Jambul....

Malam tue..aku tido seorang diri...tapi ada housemate dok kat sebelah...sedang berFB ..hurm, mata aku dah terpejam..then, aku nampak satu kelibat lembaga warna hitam sedang duduk kat sebelah aku...Sangat-sangat seram....Aku nak panggil housemate kat sebelah dia..tak perasan pulak...nak panggil sobra, sobra ada kat depan tv....aduhh...

Last2 aku, azan dalam hati...beberapa kali...Alhamdulillah...aku tersedar dan terjaga...hurmm...aku tak tido sampai pagi...

Lepas kejadian tue..adam wahidi pulak diganggu makluk itu..ntah, apa silap kami..apa salah kami...tau2 dia mengganggu kami je...huhuhu..

Dia ganggu adam dengan cara antar sms kat kawan-kawan kami...

cth, hari ahad..dia hantar sms pukul 2.49 kat ajlal......hurm, bile tgk kat sent item...sms tue takde pun...tadi sekali lagi...dia guna anset adam hantar sms...kat wandy...3 sms sekali sent...tapi, bila check sms tue..adam ckp, dia tak sent pun...hurm...how come...benda nie boleh terjadi...

Apa2 pun yang aku nak bgtau kat kamu semua...tolong la, jaga solat ...insyaallah, Allah akan sentiasa bersama dengan orang2 yang beriman...

2 comments:

  1. ho hoo..'dia' pon teringin nak guna hp..sbb tu hantar sms kat kawan2 hihih, tapi apa pon mintak dijauhkan dari segala jin, syaitan dan iblis..

    ReplyDelete
  2. wahaha..betul ke? macma tak percaya jer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails