Sunday, July 10, 2011

Minggu yang best dan seronok...

This week adalah minggu yang paling best dan paling seronok la...you know what? my teddy kecil datang, abang ronzi pun datang...sobra balik dari Johor...then adam bagi citer KARAK..dan last..kami memasak...wooooohhooo..

Best, klu dapat ulang lagi minggu nie..utk kali kedua, tiga , empat, lima, enam, tujuh , lapan , sembilan...or seratus kali pun...takkan jemu, aku pasti akan gembira..Sebab aku suka..hohohoo..nie la rasa suka yang paling lama aku rasa..

Paling aku tak boleh tahan, last week..the worst and ever...week i got to face..you know, last week...byk benda aku tempuhi.." bak kata zizan kat dlm citer KL menjerit..Ya Allah, kalau inilah ujian yang engkau berikan, aku terima..." macam tu la aku rasa, aku terima ujian itu...walaupun bg aku ujian itu adalah tidak sebesar atau seberat ujian yang org lain terima, aku terima juga..Alhamdulillah, di sebalik ujian..allah berikan aku kegembiraan..

Terima Kasih Allah..aku gembira sangat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails