Wednesday, August 17, 2011

Jadi Model Baju Raya....

Hari nie dah masuk hari ke 18 umat islam menjalani ibadat puasa....dan hari nie jugaklah hari ke4 kalau tak silap aku dan adam berbuka puasa kat masjid al khalid...Hurm...berbuka kat masjid memang best, sebab ramai kawan2 yang sama2 berbuka di masjid..Kalau berbuka kat bilik, hanya kami dua orang jer..sbb org lain berbuka kat masjid....ramai org berbuka di masjid sebb nak jimat kos, biasa lah student memang kalau boleh jimat menjimat nie...memang nak berjimat....jadi saya dan adam pun mcm student yg lain jugak..nak berjimat la..Memang best la berbuka kat masjid, ramai student malaysia, arab, indon dan lain-lain negara ...datang beramai2 berbuka kat masjid..Keadaan kat masjid jadi seperti satu pusat pertemuan antara pelajar-pelajar islam seluruh dunia..secara tak langsung, amalan berbuka kat masjid memang boleh mengeratkan silatulrahim sesama umat islam..


Berbalik kepada hari ke 18 ramadhan nie...aku tak sangka pulak hari nie my best friend dah beli baju raya..tau2 je, dia mai letak kat bilik aku..dia ckp, mie tolong simpan jap baju nie...nanti aku datang ambik..then, lepas terawih je tadi..dia mai terus kat bilik aku..dan terus mencuba baju raya yang dia baru beli tengahari tadi..baju raya dia memang cantik, warna dark purple..siap dengan sampin lagi..Kos baju dia jer..hampir mencecah rm 100...Memang cantik la baju tue...ada dua tone warna..satu dark purple...satu lagi line kat poket warna light purple..


Selepas dia mencuba baju tue...dia suruh aku cuba jugak baju tue..wah nie la baju tue...tengok aku jadi model jap....hehehe...

















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails