Tuesday, September 20, 2011

Esok dah Nak Konvo...Hati aku tak sedap la..aduh..

Hurmm..esk dh nak konvo, tp hari nie aku rasa mcm tak berapa sedap hati la..tak taw la pasal pe..Nak tido pun rasa tak mengantuk lagi, nak p iron jubah pun rasa mcm malas...Hurmm, sebab apa aku jadi mcm nie..rasa nie tiba-tiba je datang..Bila fikir balik..aku rasa tak syok la nak konvo esk..

Mak dan bapa aku tak dapat datang, biasa la..org tua dh tak larat nak jalan jauh...nak dok lama2 kat dalam dtsp tue..aku pun kesian jugak kat mak dan bapa aku..aku tak nak la depa dua mai tgk aku konvo pastu terus kalut2 balik rumah..mcm yg telah berlaku pada tahun 2008..masa aku konvo degree dulu..

Walaupun mereka tak dapat datang, aku tetap gembira..tp tak segembira yang selalu la..klu depa dua datang aku mesti lagi gembira..tapi malam nie, aku dok rasa sumtin la..tak sedap hati..tak tau la pasal pa..aku bimbang sesuatu..tapi malas la nak cakap..sebb tue bukan urusan aku pun..yg peliknya ada kaitan dengan aku..tue buat aku jadi risau nie..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails