Sunday, September 11, 2011

TAK SABAR NIE...HARAP SEMUANYA AKAN BERJALAN LANCAR =)



Dalam beberapa hari lagi, aku dan adam akan berijazah dan berkonvokesyen...tak sabar rasanya nak konvo ..Bila tengok semula gambar lama2 yg kami konvo tahun 2008. Aku sedih dan gembira..sebabnya kami semua dh selamat berkonvo dan sedih bila semua yg dh konvo tak dapat nak jumpa dah..terutamanya yang dok kat sabah dan sarawak..sah2 la susah nak jumpa..

Saat paling bermakna bila naik atas pentas dan terima skrol. Best sangat, walaupun lama menunggu giliran..rasa sangat berbaloi bila dapat melangkah naik ke atas pentas menerima skrol tue..sbbnya bukan semua orang dapat terima skrol ijazah..ada juga yang tak sempat nak terima skrol..tiba2 mati xcident, mak dan bapak yg datang untuk mengambil skrol ijazah...

Contohnya, pada tahun 2009..korang semua mesti ingat kan..ada satu bas express xcident..Masa tue,ada dua org student usm yang datang untuk mengambil jubah konvo..dan paling sedih bila, salah seorang tue meninggal di tempat kejadian. Arwah mengambil jurusan fizik. Memang sedih la, bila ingat semula kisah tue..yerla, mana tak sedih..mak dan bapa arwah yg menggantikan arwah mengambil skrol ijazah...

Berbalik kepada citer konvo nie, aku dan adam dah nak konvo dua minggu lagi..alhamdulillah..syukur dah abes stdy jugak aku , adam, sue, kok eng, dan edzham...

Kepada kawan2 ku yang nak konvo nie..tahniah aku ucapkan..semoga korang semua berjaya dalam hidup..segala salah dan silapku terhadap korang semua..harap kamu semua maafkan, di kesempatan yang ada nie..aku nak wish la selamat hari raya dan selamat hari merdeka..

peace...=)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails