Sunday, September 12, 2010

Hari Raya disambut dengan rakan2 lama..

Tarikh: hari raya(september 2010)
Hari: hari raya la..(Jumaat )
Tempat: Rumah Biah (siti salbiah)
Masa: 10.00 a.m - 12.30 p.m
Aktiviti: Melawat Rumah Biah dengan kawan-kawan lama aku..hehehe




Sudah menjadi kebiasaan bagi aku dan rakan-rakan aku untuk melawat rumah kawan-kawan semasa hari raya. Tapi raya tahun nie, aku tak rancang nak melawat rumah rakan-rakan. Tiba2 kawan lama aku datang beraya kat rumah aku, so aku join depa p raya kat rumah kawan-kawan yang lain la....


Raya tahun nie memang best, sebb aku p beraya kat rumah kawan-kawan. Sebelum nie aku jarang nak beraya kat rumah kawan-kawan. Apatah lagi rumah kawan-kawan lama, aku memang tak pergi beraya. Kalau ada member ajak baru aku akan pergi beraya. Sebabnya, aku malas nak beraya sorang or beraya dengan adam..biasa la, kami dua nie jarang nak bersosial..


Tahun nie, kami dua p beraya kat rumah biah aka salbiah...kawan lama kami. Biah nie rumah dia betul2 kat sekolah menengah kami yang lama dulu tue...ala, sekolah SMKTAA. Kalau org kedah depa tau la sekolah tu tang mana.. org dari luar mcm org kelantan or tereng, or sabah or sarawak, depa tak taw.....tapi itu tak penting...hampa tau ka, hampa tak taw ka...ada aku kesah...Aku p beraya ngan dua kawan aku nie la...sorang nama nicholas tay (nama baru) biasala , dulu kat sekolah dia dikenali dengan nama Tay Hang Churn...tp lepas dia belajar kat UKM, nama dia pun dan bertukar jadi Nicholas...mcm aku jugak la....dulu kat sekolah orang panggil aku hilmi, sekarang lepas aku belajar kat USM, aku dh jadi putera mohd hilmi....hehehhe, bukan sebab apa aku tukar nama..tp sebb semua kawan-kawan aku tukar nama...aku pun tukar nama jugak la...sebb nak jadi centre of attraction la katakan..


Nie adalah antara beberapa keping gambar yang aku sempat tangkap bersama dengan kawan-kawan aku nie...depa pun dah lama tak jumpa aku, first ayat yang nicholas tay nie cakap...hilmi, awak nampak besar sikit..dah tampan...opsss, tersasul la pulak...kacak bukan tampan...nie ayat yg nicholas tu cakap kat aku....jangan jeles kawan-kawan kalau org puji aku tampan.....Gambar-gambar nie aku saja ja letak kat blog sebb nak jadikan gambar nie lebih bermakna dan tidak aku lupakan.....depa dua nie lah yg jadi pengawas masa form 5.........



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails