Monday, March 21, 2011

Apabila Bahasa Anda tidak Di fahami...WTH..

Hari nie aku memang dah terbakar pada pagi2 buta....aku tension gila. Bila aku cakap lain...orang tu buat lain...aku rasa dia mesti tak faham bahasa Melayu yang aku guna untuk berkomunikasi dengan dia...Pagi buta dah buat aku sakit hati...Nak cakap salah aku...aku rasa bukan, bukan sebab aku tak nak mengaku salah aku...tapi aku memang cakap betul la...aku cakap, u copy 10 set semua sijil nie...tp dia copy 6 keping sijil saja..pastu ikut sedap dia je nak copy berapa set...aku mula tak perasaan. Tapi bila dah sampai kat bilik, baru aku check semua yg dh copy tue...aduhh...manusia yang tak reti bahasa nie pakai ikut sedap tangan je nak fotocopy aku punya sijil ....

Aku nak pesan kat semua orang yang nak p fotocopy sijil2 tu, better cari kedai yg takde ramai pelanggan...kalau tak, habis la sijil korang yg nak fotocopy tue...nanti dia pakai sedap tangan ja nak copy berapa...nasib baik sijil aku tak rosak...kalau tak, aku suruh dia p ambik ijazah baru kat aku...hahahha...Untuk pengetahuan korang, kalau nak copy kat kedai yg 3 sen tue...yg dok kat tepi kedai makson tue...better korang chek dulu...berapa yg korang kena bayar...jangan pakai bayar je...aku dh ler kena tipu...siap kena bayar banyak ringgit lagi...

1 comment:

  1. owh kedai tue ka....xpa, amoi tu nak test tahap kesabaran hg ja tu..hehe..dulu aku kerap gak dok pi copy kat situ..ok ja.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails