Wednesday, March 16, 2011

Hepi Besday .... to me and my friends yang sama tarikh lahir ngan aku..ekekeke..

Hepi besday to me...ucapan yg ikhlas lahir dari hati aku..since besday aku hari nie, tak kisah kan, kalau aku nak wish besday kat aku..Aku nak berterima kasih kat kawan2 yang memberi ucapakan kat aku..Banyak ucapan besday aku terima dari kawan2 USM, kawan2 Ambank, Kawan2 dari Sekolah Menengah dulu2, dan kawan2 Fb aku...ucapan besday yang aku terima bukan saja berbentuk sms, tapi wall post, inbox kat Fb, call dan yang paling best...wish yang aku terima face to face ....yg tue aku paling tak tahan...

Tahun nie, aku tak sambut besday ngan kawan2 kat usm, tp aku sambut besday ngan family aku je. best jugak la...Sempena hari lahir aku nie ada la beberapa kawan aku yang lain sambut besday sama ngan aku, aku nak wish kat hampa juga...NOrshahida Salim, siti sarah dan beberapa orang lagi kawan lama aku yang sama besday ngan aku....Hepi Besday kat Korang. Semoga korang di panjangkan Umur dan dimurahkan rezeki...Amin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails