Friday, March 18, 2011

Ulangkaji dan Latihan...hohohoh..pening =(


Hari nie, pagi2 buta dah keluar pergi belajar memandu ngan daddy...best sangat, dh lama tak memandu...sejak dapat keja kat ambank nie, aku kena memandu sendiri le pergi tempat keja..takkan nak suruh my daddy pulak jadi driver......

Hari nie dah masuk tiga hari aku belajar memandu...alhamdulillah, aku dah boleh mamandu dengan berhemat dan mematuhi segala peratura jalan raya...berkat usaha gigih aku dan my daddy...aku dah boleh bergelar sebagai pemandu dah...tak lama lagi, aku nak beli vios...masa konvo nanti bulan 9 aku nak bawa g usm....nak bawa kawan2 baik aku g ronda2...hehehe..lagipun, aku dah lama nak g ronda2 kat penang nie...

Sejak bekerja nie, masa nak p jalan2 pun dah kurang....nasib baik keja aku tak perlu dok kat ofis 24 jam seminggu...hanya sehari je dok kat ofis..lain2 aku jumpa clients la...hehhe. syok sangat keja nie..

Berbalik kepada citer mamandu nie, aku nampak beberapa polis dok tahan keta pengguna jalan raya ...tp aku hairan la jugak, naper mereka tak tahan betul2..nie angkat tangan buat pengguna jalan konfius...nasib baik mereka tak tahan aku...hahaha...


Sekarang aku dah boleh memandu seorang diri tanpa ditemani oleh my daddy..

1 comment:

  1. ha elok la tu..beli keta cepat2...nanti bawak la aku ngn anak angkat hampa ronda2 ngn keta baru hg...hahaa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails