Thursday, March 31, 2011

Mengira ukur lilit Fiber Bersama Sobra..hahaha..sampai tertido

Hari nie adalah first time aku menjejak kaki kat skol kaji hayat. Sebelum nie tak pernah la dok menjejak kaki kat skol org....Tapi hari nie aku telah first time menjejak kaki dan menggunakan peralatan kat skol kaji hayat. Memang seronok juga dapat guna mikroskop yang canggih tue..hahaha...Gembira juga dapat guna benda tu. dulu2 kat sekolah menengah aku tak berkesempatan nak guna...jadi kat universiti nie, aku ada peluang untuk guna benda tu...


Sebenarnya, aku p skol kaji hayat tu utk tolong kawab baik aku sobra...dia kena buat ukur lilit untuk fiber kayu yang dihancurkan..bila tengok je..serbuk kayu tue, aduhh..memang halus dan sangat kecil...tp dah kena ukur, nak buat mcm mana...kami terpaksa la mengukurnya...


Benda paling lawak aku tak leh blah...bila aku dan sobra sampai mengantuk masa nak ukur fiber tue..bukan sebab fiber tue susah nak ukur..tp terlalu banyak kena ukur...hahahha...lawak2, aku tertido 3 kali...nasib baik pembantu lab tu tak  perasaan....



Ni lah gambar kenangan yang aku tak leh lupa...klu tgk je gambar nie...mesti nak ketawa kuat2...sebab kami dua2 tak leh nak buka mata ..terlalu byk sangat fiber nak diukur..sampai dh terlelap...hahaha...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails